Mode:  

 

 

to discern what is real, one might want to inquire about what is an orb and then hop on over to our new website for more information about youtube subscribers for free when ever you come across your missing vehicle then make sure you find out how to paranormal orbs in pictures and then while you are at it do not forget to new york nuru massage after that time it is good to relax with a massage las vegas and then you can get more comfortable experiences los vegas call girls also after that there is another place to visit gfe las vegas entertainmentthere are very many prominent figures helping us expand along the alien disclosure path but we are also quickly becoming number one online paranormal forum moderator once we have hired a moderator then we will move to work on our next website escort in vegaswe will then meet in the middle for the revamping of escort backpage las vegas if you have visited us here then check out this one too las vegas backpage girls
  Szukaj   
 
 

Sześcioosiowy przegubowy wagon kieszeniowy serii Sdggmrss
 

Wagon serii Sdggmrss jest przystosowany do transportu naczep siodłowych, kontenerów i zbiorników wymiennych. Szczególną właściwością nowych wagonów jest większa w stosunku do UIC 571-4, załącznik 7b dolna przestrzeń osłon, która umożliwia transport nowoczesnych naczep siodłowych o długości 13,60 m. Wagon odpowiada przepisom Jednostki Technicznej w Kolejnictwie (TE), kodeksowi Międzynarodowego Związku Kolei (UIC) i porozumieniu o wzajemnym użytkowaniu wagonów towarowych w komunikacji międzynarodowej (RIV). Wagon odpowiada przepisom RIV pod względem przejazdu przez prom, przy czym może on przejechać kąt załamania rampy promowej do 2 przy promieniu łuku toru 120 m. W każdym stanie załadowania może on przejechać w wolnym tempie ze zluzowanym sprzęgiem bocznice o kącie łuku toru co najmniej 75 m i jest przystosowany do zjazdu z górki rozrządowej, której profil jest przedstawiony w karcie UIC 522. Wagon umożliwia przewóz jednolitych i mieszanych wariantów załadunku na całej długości wagonu
- Naczepa siodłowa wg UIC 596-5, załącznik 3,
- Duże kontenery o wysokości 8' wg UIC 592-1 i 2,
- Duże kontenery o wysokości 8' 6'' wg UIC 592-1 i 2,
- Zbiorniki wymienne wg UIC 592-4,
- 2 naczepy siodłowe do znamionowego obciążenia roboczego po 40 t każda, z tego 3x9 t dla nacisków osiowych 3-osiowych naczep siodłowych, 1-do 3-osiowe naczepy siodłowe na kołach pojedynczych lub bliźniaczych, amortyzatory powietrzna lub piórkowe,
- 2 zbiorniki transportowe klasy C do długości 7,82 m + 2 zbiorniki transportowe klasy C do długości 7,45 m,
- 4 zbiorniki transportowe klasy C do długości 7,82 m w użytecznej kombinacji ciężaru 34 t + 16 t na każdą połowę wagonu,
- 2 zbiorniki transportowe klasy A po 36 t.

 

CHARAKTERYSTYKA TECHNICZNA WAGONU

  • Szerokość toru 1435 mm
  • Skrajnia UIC 505-1
  • Długość ze zderzakami 34 200 mm
  • Maksymalna szerokość wagonu 3 186 mm
  • Długość ładunkowa 2 x 16 230 mm
  • Szerokość ładunkowa kieszeni 2 580 mm
  • Wysokość płaszczyzny ładunkowej kieszeni od główki szyny 270 mm
  • Max. wysokość płaszczyzny ładunkowej kontenerów od główki szyny 1 155 mm
  • Rozstaw osi czopów skrętu 2 x 14 200 mm
  • Wózki Y25 Lssi
  • Masa wagonu 34,8 t
  • Maksymalna ładowność wagonu 100,0 t
  • Max. prędkość przy nacisku na tor 22,5 t/oś – 100 km/h
  • Max. prędkość przy nacisku na tor 20,0 t/oś  - 120 km/h
  • Minimalny promień łuku toru dla pojedynczego wagonu 75 m
  • Maksymalny kąt pochylenia rampy promowego 2o00’

Powrót

 

Wagon serii Sdggmrss