Mode:  

 

 

>and then while you are at it do not forget to new york nuru massage after that time it is good to relax with a massage las vegas and then you can get more comfortable experiences los vegas call girls also after that there is another place to visit gfe las vegas entertainmentthere are very many prominent figures helping us expand along the alien disclosure path but we are also quickly becoming number one online paranormal forum moderator once we have hired a moderator then we will move to work on our next website escort in vegaswe will then meet in the middle for the revamping of escort backpage las vegas if you have visited us here then check out this one too las vegas backpage girls our newest part of our forum is the missing persons forum
  Szukaj   
 
 

Sześcioosiowy przegubowy wagon 90' do przewozu kontenerów typu 627Za serii Sggmrss-K
 

Sześcioosiowy przegubowy wagon 90’ typu 627Za serii Sggmrss do przewozu kontenerów i wymiennych pojemników samochodowych odpowiada zasadniczym wymaganiom TSI WAG dla konwencjonalnego transeuropejskiego systemu kolejowego, ogólnej umowie o użytkowaniu wagonów towarowych (AVV)

Wagon podlega procedurze kodyfikacyjnej UIC MB 596-6 i otrzymuje oznaczenie C.

Na wagonie możliwe jest  transportowanie ładunków rozmieszczonych jednolicie lub różnorodnie na całej długości wagonu:

a) dużych kontenerów o długości: 20’, 30’ 40’ i 45’ oraz wysokości 8’, zgodnych z kartą UIC 592-1 i –2;

b) wymiennych pojemników samochodowych 1, 2, 3, 3a i 4 o długości do 13,6m zgodnie z kartą UIC 592-4;

c) wymiennych pojemników samochodowych o kodzie przeznaczenia C według karty UIC 596-6;

 

CHARAKTERYSTYKA TECHNICZNA WAGONU

 

  • Szerokość toru 1435 mm
  • Skrajnia wg TSI WAG, załącznik C G1
  • Długość ze zderzakami 29 590 mm
  • Szerokość wagonu 3060 mm
  • Długość ładunkowa 2 x 13 820 mm
  • Rozstaw osi czopów skrętu 2 x 12 025 mm
  • Wysokość osi zderzaków od główki szyny 1025 mm
  • Wysokość płaszczyzny ładunkowej 1 155 mm
  • Przejazd przez łuk toru o minimalnym promieniu – wagon pojedynczy R 75 m
  • Przejazd przez łuk toru o minimalnym promieniu – skład wagonów R 150 m
  • Maksymalny kąt przy wjeździe na prom 1o30’/ R=120 m
  • Maksymalna. prędkość przy nacisku zestawu kołowego na tor 22,5 t/oś – 100 km/h
  • Maksymalna  prędkość przy nacisku zestawu kołowego na tor 20,0 t/oś – 120 km/h
  • Zakres temperatur otoczenia dla eksploatacji -30 / +50 oC
  • Wózek do wagonów towarowych ze znakiem hamulca”K” Y25Ls(s)d1-K
  • Wstawki klocków hamulcowych typu K COSID 810 2 x Bgu (K)
  • System hamulca 2 x KE-GP-A(K)
  • Hamulec ręczny, postój załadowanego wagonu na zboczu o nachyleniu max: 2,6%
  • Masa własna wagonu 29,0 t
  • Ładowność 106,0 t

Pobierz specyfikację

 

Powrót

 

627Za