Mode:  

 

 

>and then while you are at it do not forget to new york nuru massage after that time it is good to relax with a massage las vegas and then you can get more comfortable experiences los vegas call girls also after that there is another place to visit gfe las vegas entertainmentthere are very many prominent figures helping us expand along the alien disclosure path but we are also quickly becoming number one online paranormal forum moderator once we have hired a moderator then we will move to work on our next website escort in vegaswe will then meet in the middle for the revamping of escort backpage las vegas if you have visited us here then check out this one too las vegas backpage girls our newest part of our forum is the missing persons forum
  Szukaj   
 
 

Sześcioosiowy przegubowy wagon 104' do przewozu kontenerów typu 626Z serii Sggmrs
 

Sześcioosiowy przegubowy wagon 104’ do przewozu kontenerów zgodnie z umową o wzajemnym użytkowaniu wagonów towarowych w ruchu międzynarodowym RIV. Przeznaczony jest on do włączania tylko w pociągi blokowe. Umożliwia on transportowanie ładunków rozmieszczonych jednolicie lub różnorodnie na całej długości wagonu:
a) dużych kontenerów o długości: 20’, 30’ 40’ i 45’ oraz wysokości 8’, zgodnych z kartą UIC 592-1 i –2;
b) wymiennych pojemników samochodowych 1, 2, 3, 3a i 4 o długości do 13,6m zgodnie z kartą UIC 592-4;
c) wymiennych pojemników samochodowych o kodzie przeznaczenia C według karty UIC 596-6;

 

CHARAKTERYSTYKA TECHNICZNA WAGONU

  • Szerokość toru 1435 mm
  • Skrajnia UIC 505-1
  • Długość ze zderzakami 33 480 mm
  • Maksymalna szerokość wagonu 2 970 mm
  • Długość ładunkowa 2 x 15 765 mm
  • Wysokość płaszczyzny ładunkowej od główki szyny 1 155 mm
  • Rozstaw osi czopów skrętu 2 x 13 970 mm
  • Wózki 3 x Y25Ls(s)d1
  • Masa wagonu 30,0 t
  • Maksymalna ładowność wagonu 105,0 t
  • Maksymalny nacisk zestawu kołowego na tor 22,5 t
  • Max. prędkość przy nacisku na tor 22,5 t/oś – 100 km/h
  • Max. prędkość próżnego wagonu- 120 km/h
  • Minimalny promień łuku toru dla pojedynczego wagonu 75 m
  • Maksymalny kąt pochylenia rampy promowego 1o30’
     

Powrót