Mode:  

 

 

to discern what is real, one might want to inquire about what is an orb and then hop on over to our new website for more information about youtube subscribers for free when ever you come across your missing vehicle then make sure you find out how to paranormal orbs in pictures and then while you are at it do not forget to Buy CBD Oil Vape after that time it is good to relax with a massage las vegas and then you can get more comfortable experiences los vegas call girls also after that there is another place to visit gfe las vegas entertainmentthere are very many prominent figures helping us expand along the alien disclosure path but we are also quickly becoming number one online paranormal forum moderator
  Szukaj   
 
 

Zmodernizowany 4-osiowy wagon samowyładowczy typu 452V serii Fals
 

Czteroosiowy wagon samowyładowczy typu 452V serii Fals powstał w wyniku modernizacji wagonu typu WAP. Przeznaczony jest on do przewozu węgla, rud, piasku oraz innych materiałów sypkich o wielkości ziarna 2 mm i większej niewrażliwych na oddziaływanie warunków atmosferycznych.
Załadunek wagonu może odbywać się z góry do dwóch komór zbiornikowych przy pomocy zmechanizowanych urządzeń załadunkowych (czerpaki, taśmociągi) lub grawitacyjnie z silosów załadunkowych.
Rozładunek wagonu odbywa się grawitacyjnie po otwarciu klap rozładunkowych. Wagon wyposażony jest w mechanizm do otwierania i zamykania klap rozładunkowych uruchamiany pneumatycznie lub ręcznie.
Zmodernizowany wagon samowyładowczy typu 452V serii Fals odpowiada wymaganiom polskich norm, przepisów UIC i RIV w związku z czym może być eksploatowany w ruchu krajowym i międzynarodowym.


CHARAKTERYSTYKA TECHNICZNA WAGONU

  • Skrajnia wagonu - UIC 505-1
  • Szerokość - 1 435 mm
  • Długość wagonu ze zderzakami - 13 500 mm
  • Długość podwozia - 12 260 mm
  • Rozstaw czopów skrętu - 7 200 mm
  • Szerokość max. wagonu -3 090 mm
  • Maksymalna wysokość wagonu - 4 000 mm
  • Pojemność ładowna - 75 m3
  • Ciężar własny wagonu - 27 500 kg
  • Maksymalna prędkość próżnego wagonu - 120 km/h
  • Maksymalny nacisk zestawu kołowego na tor - 20 t
  • Min promień łuku przy przetaczaniu pojedynczego wagonu z opuszczonym sprzęgiem śrubowym - 75 m
  • Typ wózka - 1XTamp
  • Rozstaw osi wózka - 2 000 mm
  • średnica okręgu tocznego - 920 mm
  • Rozstaw ślizgów bocznych - sprężystych - 1700 mm
  • Hamulec pneumatyczny typu - Oerlikon
  • Zawór rozrządczy - Est 3f
  • Cylinder hamulcowy - 16’’
  • Nastawiacz klocków hamulcowych - DRV2A - 600
  • Hamulec ręczny na pomoście
     

Powrót